۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس صورت گرفت؛

رونمایی از سردیس ساختمان بین‌الملل مجلس به نام شهید امیرعبدللهیان

رونمایی از سردیس ساختمان بین‌الملل مجلس به نام شهید امیرعبدللهیان

آیین رونمایی از سردیس جدید ساختمان بین‌الملل مجلس شورای اسلامی به نام شهید حسین امیرعبداللهیان با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین رونمایی از سردیس جدید ساختمان بین الملل مجلس شورای اسلامی به نام شهید حسین امیرعبداللهیان با حضور ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شد.

ابراهیم عزیزی در این مراسم با قدردانی از زحمات این شهید بزرگوار در طول زمان خدمت، گفت: در سالگرد عملیات طوفان الاقصی قرار داریم و شهید امیرعبداللهیان در میدان و دیپلماسی بسیار فعال بود و با سفر به کشورهای منطقه تلاش کرد بیشترین کمک را به جبهه مقاومت داشته باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: روحیه انقلابی این شهید بزرگوار و ارتباط ایشان با ارکان نظام از جمله مجلس شورای اسلامی و جبهه مقاومت نشان دهنده روح بلند ایشان بود و از هیچ تلاشی در این جهت دریغ نکرد.

وی بیان کرد: شهید حسین امیرعبداللهیان در سفرهای منطقه‌ای و بین المللی از ظرفیت مجلس بیشترین بهره را گرفته و اصرار داشت که نمایندگان در دیپلماسی فعال باشند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری سردیس جدید ساختمان بین الملل مجلس شورای اسلامی به نام شهید حسین امیرعبداللهیان اتفاقی خوب و به جا بود و این اقدام شایسته تقدیر است.

گفتنی است، در این مراسم فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، علیرضا شریفی معاون اجرایی و کاظم شافعی مدیرکل روابط بین الملل مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 6249450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha